ביליארדס
פברואר 8, 2015
אפליקציה עם בשר: 'הבשרים של זלמן'
פברואר 8, 2015

קייטרינג בטריילר

 חדש ומיוחד: קייטרינג 'הטריילר'

 מאת יהושע בן עזרא

הטריילר1

זה הוא שירות קייטרינג ייחודי חדש, המתמחה בעישון, יישון וצלייה של בשרים אל מול הקהל. הוא קרוי כך כי השירות מתבצע מטריילר חדשני. הטריילר הזה תוכנן על ידי השף יוסי שרף והוא כולל 14 מטרים של גרילים ומעשנות ו-8 מטרים של משטחי עבודה. אלה יוצרים יחדיו את נגרר החלומות לביצוע מגוון ארוחות גריל.

 השף יוסי שרף

יוסי שרף הינו שף מזה כ-13 שנים. הוא גדל בצפון הארץ כחקלאי, גידל בקר ועסק בגידולי שדה. שרף עבד והתמחה אצל טובי השפים בארץ. בין היתר הקים וליווה מספר עסקים בתחום האירועים והמסעדנות. כתוצאה מאלה לשף שרף ידע נרחב בהקמה של עסקי המזון ובניהולם, ידע ביישון בשרים ובעישונם, וניסיון רב בטיפול הנכון בכל חלק וחלק של הבשר ובשימוש המיטבי בו. האהבה של שרף לטעמי הבשר, היא שהובילה אותו להתמחות באחת מן הטובות שבאסכולות האסכלה – השיטה הטקסנית. בשיטה זו' הרוֹוָחָת בטקסס' עוברים הבשרים תהליך של צלייה ועישון חם בטמפרטורות שונות וכל נתח מקבל את הטיפול, המרינדה והצלייה המתאימה לו.

 מה בתפריט?

דמיינו את אירוע הגריל של חלומותיכם: גושי אנטריקוט מיושן, מעושן קלות וצלוי כשלוש שעות; נתח פיקנייה (שפיץ צ'ך) צלוי כשעה וחצי; שורט ריבּ עגל צלוי ומעושן ברוטב ברביקיו; עוף בלי עצמות צלוי, ממולָא בפריקי, בצל מטוגן, לימון כבוש ובשר חצילים; מנת שוק טלה מעושן וצלוי עם שום ורוזמרין; מנת שקדי עגל בגריל; עמדת בשרים בקבלת הפנים – נקניקים, רוסטביף, פסטרמות ועוד. בטריילר מכין שף שרף גם מנות לא בשריות כרצון הלקוח ואופי האירוע.

 לאן ולמה מתאים הטריילר?

כמעט לכל אירוע – חתונות, אירועים בבתים פרטיים, פסטיבלים, אירועי ספורט, מסיבות רווקים, השקות שטח, בת/בר מצווה, שת"פ והפקת אירועים משותפים עם קייטרינגים נוספים ועוד. טלפון להזמנות: 052-5476130.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>