גטסטוקס, פלטפורמת מסחר חברתית

צילום: דן לוי
יין 'המערה 2011'
יולי 26, 2015
גת עתיקה2
נחשפה גת עתיקה
אוגוסט 4, 2015

גטסטוקס, פלטפורמת מסחר חברתית

גטסטוקס4

חדש GetStocks – פלטפורמת מסחר דיגיטלית משולבת אלמנטים חברתיים. המטרה: להפוך את המסחר במניות לנגיש ולשקוף

מאת חיים מידן

פלטפורמה פורצת דרך משלבת לראשונה בין סחר קל ופשוט במניות, פלטפורמה חברתית, ותמהיל משקיעים מגוון. מערכת המסחר החדשה מאפשרת למשתמשים לעקוב אחר משתמשים אחרים תמורת תשלום ולהעתיק את תיק ההשקעות שלהם.

פלטפורמת מסחר דיגיטלית חדשה, 'GetStocks', מבטיחה נגישות ושקיפות בשוק ההון. הפלטפורמה, שהוכרזה היום, שמה דגש על קלות גישה ושימוש, תכונות שימשכו משתמשים חדשים בנוסף למשקיעים מנוסים עם תיקי השקעות קיימים. התכונות הייחודיות האלו של מסחר חברתי הופכות את המסחר המסורתי לשקוף יותר, ומאפשרות למשתמשים לצפות בהתנהגות של משקיעים אחרים, לעקוב אחריהם, ואף להעתיק פעולות מסחר של משקיעים ספציפיים.

משנה את שוק ההשקעות

רועי שחם מנכ"ל גטסטוקס, צילום יוסי צבקר

רועי שחם מנכ"ל גטסטוקס, צילום יוסי צבקר

"נגישות ושקיפות הן עקרונות הליבה של המוצר. אנו מספקים לראשונה, לכל אחד, יכולת למנף את ההזדמנויות הקיימות בבורסות בעולם, ולקחת את גורלם הפיננסי בידיהם," אמר רועי שחם – המנכ"ל והמייסד-שותף של. "מסחר אינו אמור להיות שמור תחת מעטה של מסתורין. על ידי שילוב פלטפורמות מסחר, עם כלים ותובנות של המדיום החברתי, בנינו פלטפורמה שמספקת את כל המידע שמשקיע זקוק לו על מנת להצליח. מעבר לערך הטמון בכך עבור המשתמש החדש, יצרנו שוק אמיתי בעבור כל סוגי המשקיעים שביצועי המסחר הינם הגורם הקריטי לגביהם. משקיעים מנוסים זוכים באפיק הכנסות חדש, המתגמל את הידע וההצלחה שלהם. משתמשים חדשים זוכים בגישה למידע הנדרש על מנת לסייע להם בבחירת נתיב ההשקעה הנכון. לא מדובר על עוד פלטפורמת מסחר למשקיעים, המוצר הזה משנה את שוק ההשקעות כפי שאנו מכירים אותו כיום.״

הפלטפורמה ידידותית למשתמש ומציבה את צרכי המשקיע במרכז. היא מאפשרת מעקב פורטפוליו – משתמשים יכולים לשלם ישירות למשקיעים אחרים על מנת לצפות בתיק ההשקעות ובפעולות המסחר שלהם, והעתקת פורטפוליו – משתמשים יכולים לבחור להקצות סכום ועימו להעתיק באופן אוטומטי את פעולות המסחר של משקיעים אחרים. משקיעים מצליחים יכולים לקבוע בעצמם את גובה התשלום שתמורתו משתמשים אחרים יוכלו לעקוב אחריהם, תוך יצירת שוק המדגיש כישורי השקעה וביצועים.

מגמות התנהגות בזמן אמת

ממשק המשתמש של GetStocks הוא אינטואיטיבי, קל לשימוש, ומשפר את תהליך ההיכרות עם עולם המסחר במניות. הפרטים הבסיסיים של ביצועי המשקיעים הינם גלויים, וכך ניתנת למשתמשים אחרים היכולת להחליט אם לעקוב או להעתיק את פעולות המסחר של משקיעים אחרים. GetStocks אוספת ומציגה באופן ייחודי נתוני התנהגות של משתמשים בפלטפורמה, תוך כדי חשיפת מגמות התנהגות המשקיעים בזמן אמת.

GetStocks תהיה זמינה להורדה באמצעות Apple Store ו-Google Play, אשר תאפשר ללקוחות גישה לתיק ההשקעות שלהם מכל מקום בו הם נמצאים, וכן דרך פלטפורמת האינטרנט.

"אופציות המסחר הקיימות היום מאפשרות למשקיעים לבחור בין פלטפורמות מסחר דיגיטליות רשמיות ופלטפורמות פיננסיות המציעות CFDs ומוצרים ממונפים נוספים,", מבהיר שחם. "אנו הפלטפורמה הראשונה שמשלבת את היתרונות של מסחר חברתי עם הסטנדרטים הגבוהים של שירות מסחר דיגיטלי. עובדה זו איפשרה לנו ליצור סביבת השקעות אמינה ויציבה בה מושם דגש על הצלחת המשתמשים לטווח ארוך".

GetStocks נמנית עם קבוצת 'סינגולריטים', בראשות משה חוגג, אשר השקיעה בחברה כ 8 מיליון דולר. החברה נוסדה ב-2013 מתוך חזון למזג את שירות המסחר הדיגיטלי הקלאסי בשילוב חכמת ההמונים.

סגיר לכתבות2

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>