סיגרי 'מטרופוליטן הַבָּאנוֹ'

la20304
לה ביסטרו-בר, חולון
אפריל 17, 2016
Visconti Watermark Demo1
עט 'Watermark Demo' של 'ויסקונטי'
נובמבר 15, 2016

סיגרי 'מטרופוליטן הַבָּאנוֹ'

אלי מצרי מבקר המסעדות של בוס2

'נאט שרמן' הולך לניקָרַאגוָ'ה,

ומציג את סידרת סיגרי 'מטרופוליטן הַבָּאנוֹ'

מאת יעקב שקד

רבים מחובבי הסיגרים מכירים את חנות הסיגרים 'נאט שרמן' שבמנהטן. רבים עוד יותר מכירים את סיגרי 'Nat Sherman', כי הפירמה הזאת אינה רק חנות-מועדון קלאסית מאז 1930, אלא גם נמנית עם המכובדים שביצרני סיגרי פרימיום משובחים.

ל'נאט שרמן' לַיין סיגרים קלאסי בשם המותג 'מטרופוליטן' (Metropolitan), המיוצר כבר עשרים שנה וממשיך להיות ליין מוביל גם כיום. סיגרי סידרת 'מטרופוליטן' הם בחוזק מיילד-מדיום ועשויים, ככלל, מעלי טבק דומיניקניים ובסגנון "העולם הישן". כעת הם החליטו להרחיב את הפורטפוליו של המותג הזה עם סיגרים מלאי-גוף יותר, שיתאימו לטעם הנוכחי של חובבי סיגרים רבים בעלי טעם מתוחכם. הם פיתחו את סידרת 'מטרופוליטן הַבָּאנוֹ' (Metropolitan Habano).

סיגרי סידרת 'מטרופוליטן הַבָּאנוֹ' הם המצטרפים החדשים. סיגרי הסידרה החדשה עשויים מרֶקָח (blend) בסגנון "העולם החדש" שמקורו בניקָרַאגוָ'ה, והם בחוזק מדיום-פוּל (medium-full). סיגרי הסידרה מיוצרים בניקָרַאגוָ'ה. כל העלים שמהם מורכבים הסיגרים – המילוי, האוגד והעטיף – הם ניקראגוֶ'נטיים. עלה העטיף הוא מזן 'הבאנו סיד' (Habano seed). סיגרי סידרת 'מטרופוליטן הבאנו' באים בחמש ויטולות (מידות): רובוסטו קצר (Short Robusto) – 4.5 על 54; רובוסטו פינו (Robusto Fino) הקרוי גם קורונה אקסטרא – 5 על 46; רובוסטו (Robusto) – 5.5 על 56; טורו (Toro) – 6 על 52; גורדו (Gordo שמן) – 6 על 60. כל הגדלים באים בתיבות בנות 18 סיגרים.

נאט שרמן סידרת מטרופוליטן הבאנו13

בכורת הסידרה היתה השנה בתערוכת הסיגרים הגדולה והחשובה בעולם IPCPR (International Premium Cigar & Pipe Retailers) שנערכה הפעם בלאס-ווגאס. סיגרי הסידרה הם מלאי גוף יותר מן הסדרות האחרות של 'נאט שרמן', כמובן, זהו אחד המאפיינים של טבק הסיגרים הניקָרַאגוֶ'נטִי ושל סיגרי ניקָרַאגוָ'ה ככלל. סיגרי 'מטרופוליטן הבאנו' הם עזי טעם יותר, מעמיקים יותר, עשירים יותר בארומות טעימות. המבנה של הסיגרים משובח, כיאה ליצרן עילית. הבעירה אחידה, והשאיפה מצויינת.

 

Nat Sherman Metropolitan Habano robusto1444לדברי מייקל הרקלוץ (Michael Herklots) מ'נאט שרמן', ארך פיתוח המותג החדש למעלה משנה של טעימות והתאמות, עד להשגת הרֶקָח המשובח שמילא בנדיבות אחר התקוות. מוסיף לכך צפניה ברזילי מ'לה קאזה דל סיגר' – היבואנים של סיגרי 'נאט שרמן' ושל סיגרים מניקראגוָ'ה בכלל – "ה'מטרופוליטן הבאנו' זכה להצלחה רבתי בתערוכה. כמעט כל יבואן ומפיץ השתדל להזמין מהם. לשמחתנו הצלחנו להשיג כמות נאה של הסיגרים המיוחדים האלה, והם נמצאים בחנות הראשית שלנו ברחובות, כמו גם בחנויות סיגרים משובחות וכמובן שבדיוטי פרי. מלבד אלה קיים אצלנו גם ההיצע הקלאסי של סיגרי 'נאט שרמן'. כל חובב סיגרים רציני יודע עד כמה הסיגרים האלה משובחים, ושיש במבחר סיגר לכל אחד ולכל טעם."

הליינים הקלאסיים של המותג 'מטרופוליטן' – קונטיקט ומאדורו – עשויים מטבק דומיניקני עם עטיפי קונטיקט. הם מיוצרים על ידי בית-החרושת 'קֶסָאדָה' (Quesada Cigars) שברפובליקה הדומיניקנית. סיגרי ה'מטרופוליטן הבאנו' מיוצרים על ידי הפירמה 'פלאסנסיה' (Plasencia Cigars S.A.) בבית החרושת שלהם בניקראגוָ'ה. צפניה ברזילי הוא גם היבואן של סיגרי שתי הפירמות האלו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>