קלואליס כותרת1
מסעדת קלואליס כשרה
יולי 12, 2015
פאטה דה פו'ָאה גרא
יולי 22, 2015

בר-מצווה ל'כתית'

DDDD14

חגיגות ה-13 של כתית

מסעדת 'כתית' חוגגת בר-מצווה מיום רביעי 22.7.2015
בתפריט 'שלוש עשרה שנים של כתית'
ארוחת טעימות של מנות מיתולוגיות

מאת חיים מידן

מסעדת 'כתית' של השף מאיר אדוני חוגגת 13 שנות יצירה וירטואוזית. מאז היווסדה 'כתית' נמנית עם מוסדות הקולינריים החשובים בישראל, וידועה בארץ ובעולם כסמל ליצירתיות ולפעילות קולינרית נטולת חוקים.

את אות הפתיחה של החגיגות יציינו במסעדה בתפרIMG_3989יט טעימות של מנות שנבחרו ממאות המנות אשר הוגשו בה לאורך השנים. תהיה זאת ארוחת טעימות מרגשת בת שבע מנות במחיר 437 שקל לסועד. התפריט יוגש בכתית מיום רביעי, ה22 ביולי.

גם המבלים על הבר של 'המזללה' הסמוכה, האחות הצעירה של 'כתית', יוכלו לֵיהָנוֹת מחגיגות יום ההולדת. מדי ערב יציעו לסועדים על הבר של המזללה מנה משתנה מתוך התפריט החגיגי של כתית.

בכל תפריט מאז הקמתה של כתית יש מנה על שם הסבתא מסעודה, והיא המנה הראשונה בתפריט בר-המצוה. עוד בתפריט מנות שיצא שמען למרחוק ועד המנה האחרונה 'אדמה' – הקינוח המיתולוגי שהתפרסם בארץ ובעולם כיצירת אומנות קולינרית.

DDDD15ארוחת הטעימות היא אות הפתיחה לחגיגות יום ההולדת. בתקופה הקרובה מתוכננות עוד הפתעות רבות, בהן גם המשך מסורת אירוח שפים עולמיים מובילים, ב'כתית'.

"אני נמצא כאן בגלל אהבה ותשוקה. הבישול שלי הוא יצרי," אומר השף מאיר אדוני – וירטואוז רב פנים וחסר גבולות, שיצר סטנדרטים חדשים של מצוינות בסצנת המסעדות התוססת שלנו." כך כתבה עליו העיתונאית רחל גרא ב'בוס2'. הרזומה של שף אדוני ארוך ומרשים: לימודים ב'תדמור', 'הולידיי אין', ה'קורדון בלו', ה'להנוטרְ'. עבודה והתמחויות במסעדות: 'ארקדיה', 'Cello' – ניו-יורק, 'אוליב ליף', 'Alinea' – שיקגו, 'Noma' – קופנהגן.

מסעדת 'כתית' התגלגלה לא מעט מיום היווסדה ב-2002 – כפר רות, נצר סירני, היכל התלמוד. האם הגיעה כעת אל המנוחה ואל הנחלה – נחלת בנימין – בתל-אביב?

שלוש-עשרה שנים של הצלחה ושל כיכוב בצמרת, זה לא דבר פשוט בסצנת המסעדנות הישראלית. אז, קודם כל מזל טוב לשף אדוני, ודבר שני, מהרו להזמין מקומות.

'כתית', נחלת בנימין 57, תל אביב. טל. 03-5107001.

מנות2

סגיר לכתבות2

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>